sobota 13. júna 2015

Najroztomilejší psík / Cutest little sun

Všetky naše šteniatka, moje malé slniečka boli a sú úžasné ale Sebíček je skrátka nesmierne roztomilý. Má nádhernú srsť a neskutočne milú povahu, pre ktorú si ho obľúbili všetci členovia rodiny. Žiaľ momentálna životná situácia mi nedovolila nechať si toto úžasné zlatíčko doma a tak vo veku päť mesiacov naše zlatíčko Sebíček odišiel do novej rodiny v Anglicku. Dúfam, že sa mu tam bude páčiť a že ho budú ľúbit tak ako my.






4 komentáre:

  1. Zenka citim, ze jsi ho opoustela s tezkym srdcem. Prejeme Sebickovi krasny a stastny zivot! Hezkou nedeli na Slovensko!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :( ano, veľmi ťažko som sa s ním lúčila, a mrzí ma, že som si ho nemohla nechať, preplakala som celý deň keď odchádzal...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zenka, to je mi moc lito! Umim si to predstavit :-( snad je v dobre rodine a bude mit stastny zivot, to mu moc prejeme! Montik mava Elince :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujeme, čakám na správy od majiteľov. Elinká máva Montíkovi.

    OdpovedaťOdstrániť

Celkový počet zobrazení stránky