pondelok 8. mája 2017

Elinka na Easter dog show

Elinka oslávila tento rok presne 28.4. svoje krásne 8. narodeniny, oslava sa konala netradične a to účasťou na kynologickej akcii Easter dog show na východnom Slovensku. Cestovali sme večer a docestovali až okolo pol tretej nadránom ale stihli sme to. Na tejto akcii sa konala výstava psíkov s pp aj bez pp, preteky agility, dogfrisbee a aj dogdancing. S Elinkou sme sa zúčastnili výstavy v kategórii psy s PP kde spolu súťažili psy aj sučky, v tejto kategórii získala krásne 3. miesto a to ako čerstvá novopečená vereránka! Veľmi sa  toho tešíme! 
Po dlhej pauze sme sa prihlásili aj na súťaž dogdancingu v kategórii fun beginner, kde sme mali zostavu prispôsobenú podľa Elinkiných fyzických možností / bez skočiek, chôdze na zadných labkách, sedenia ako panáčik... /  nečakali sme preto, že sa umiestnime, o to viac nás prekvapilo vyhlasovanie výsledkov kedy naše štartové číslo, náš tím - Elinka a ja, sme získali nádherné prvé miesto!!! Bol to pre mňa šok, a zároveň som z toho veľmi natešená, lebo som to vôbec nečakala.  Moje slniečko mi rozžiarilo deň :) vyhrala krásne poháre, maškrty, granulky, a kopec iných vecičiek... Najviac sa však teším z toho, že je tu Elinka so mnou a robí mi radosť a spoločnosť deň čo deň. Slniečko moje malé bavlnené :)  
  




Krásny deň za nami, fotky s cenami hotové, môžem ísť spať :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Celkový počet zobrazení stránky