nedeľa 3. januára 2016

Ako sme sviatkovali...

Sviatky sú už viacmenej za nami, niekoľko dní sme strávili iba vo dvojici s Elinkou. No aj keď sme boli iba dve aj tak sme si "spravili Vianoce." S krehkými vianočnými oplátkami, ktoré Eli od šteňacieho veku miluje :) a tiež s hlavným chodom rybičkou - v našom prípade lososom. Takto vyzerala naša večera vo dvojici. O tri dni náš prišla pozrieť sestra s bračekom a doniesli Elinke chutné vianočné darčeky od celej rodiny....


 verzia pre mňa a pre Elinku 
 Mňam oplátka celá pre mňa
 Ranu na chrbátiku striekame liečivým zeleným sprejom 
 Panička povedala, že keď sa vyspím Ježiško mi prinesie darčeky 
      priniesol ale všetci aj ja si prajem hlavne, aby ma nožičky opäť počúvali

2 komentáre:

  1. Zenka, az mi vzdycky slzy skoci do oci, kdyz vidim Elinku a ctu jak bojujete. Jste sikulky a zlaticka, obe dve. Moc vsm obema fandim a preju z celeho srdce, aby se brzo Elinka zase postavila na nohy!!! Objimam vas obe dve na dalku. Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujeme Jitka, zajtra nás čaka druhá hydroterapia a tiež ďaľšie kontrolné vyšetrenia. Pozdravujeme Montíka!

    OdpovedaťOdstrániť

Celkový počet zobrazení stránky