utorok 19. mája 2015

Bath time / Čas na kúpanie

Sebastiánko: "Opäť ma raz kúpali... Bŕŕŕ... potom sme sa s mamkou chvíľu naháňali, potom sme si toršičku spolu v pelechu pospali a potom ma zobudili, aby som neprechladol a vyfénovali ma.. Som teraz krajší???"





4 komentáre:

  1. jeeee ja jsem si predtim nevsimla tohoto postu ... no ano Sebastianko si jeste krasnejsi!! i kdyz predtim si byl take :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zenka a ja prosim o radu, jak to delas s temi chlupy nad ocima, ze mu do tech oci nepadaji? Montik skoro nevidi. Gumicky ani nic jineho si nasadit nenecha, hazi hoavou sem a tam a a ni uplatek piskutek ho nezajima :-( ... Nevim si s tim rady :-( mam pockat az to odroste? A pak to snad bude snazsi dat do gumicky? Neznici si zrak do te doby? Moc dekuji za radu a klidne na email jitka.v@gmail.com :-) hezky vecer!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sebimu to tiež padá do očí, vydrží mu to tak iba na chvíľu, že mu vidno oči :) ano určite treba počkať kým mu to narastie, dlhšia srsť sa lepšie zopne do gumicky alebo este lepsie take plastové sponky - tie tak neťahajú srsť. Nezničí si zrak :) v ich pôvodnej domovine na Madagaskare im slúžila dlhá srsť na hlave aj ako ochrana pred pieskom....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi dekuji za radu! Tak asi pockam az to doroste delsi. Montik je zlaticko, ale co se tyce jakekoliv upravy na hlavince, tak totalne nespolupracuje :-( hezky vecer!

    OdpovedaťOdstrániť

Celkový počet zobrazení stránky